Kundeservice
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vi kan hjælpe dig med at finde den ønskede vare. Du er velkommen til at kontakte os med din forespørgsel herunder. Glem ikke at nævne dit apparats mærke og model, så vi kan besvare dit spørgsmål hurtigt og effektivt
Ordrer, som vi leverer fra vores eget lager, vil blive leveret så hurtigt som angivet. Du modtager et nummer og sporingskode med din ordre, så du kan spore forløbet. For produkter, der ikke er på lager, skal de bestilles gennem vores leverandører. Dette kan undertiden medføre en yderligere forsinkelse på ca. 10 arbejdsdage. Vi håber dette ikke medfører nogen ulempe.
Hvis du har modtaget den forkerte ordre, kan du returnere den gratis. Hvis du er utilfreds med selve produktet, skal produktet returneres ubeskadiget og i original emballage. I dette tilfælde påhviler forsendelsesomkostningerne dig.
For at garantere vores hurtige leveringstider arbejder vi meget hårdt på at sende ordrer hurtigt. Derfor er det ikke altid muligt at annullere din ordre. Hvis du ønsker at annullere din ordre, så lad os det vide hurtigst muligt, og vi kan prøve at arrangere det.
Vi pakker og sender vores ordrer så omhyggeligt som muligt, men lejlighedsvis kan der stadig gå noget galt. Vi er mere end villig til at løse disse problemer for dig så hurtigt som muligt. Anmod om returnering her:
HVAD HANDLER DIT SPØRGSMÅL OM?
HAR DU STADIG SPØRGSMÅL?
Send os en e-mail
Vores kundeservice er tilgængelig fra mandag til fredag. Du modtager et svar hurtigst muligt.
Du skal blot sende os en e -mail ved hjælp af kontaktformularen eller via info@fiyo.dk.
Brevpost
Eller send os et brev med dit spørgsmål til nedenstående adresse.
Fiyo DK
Steenovenweg 40
5708 HN Helmond
Holland
Vigtigt: Bemærk, at denne adresse ikke er den samme som returneringsadressen. Du kan anmode om din returnering
her
.