Returneringsproces

Nedenfor forklarer vi returprocessen i 6 enkle trin. Efter at have modtaget din ordre, har du 30 dage til at returnere dit produkt. Efter anmodningen om returnering skal du returnere ordren inden for 14 dage.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

  1. Du kan registrere din returnering her.

  2. Vedlæg returformularen i pakken.

  3. Pak varen i den originale forsendelsesæske/konvolut. På den måde forhindrer du, at varens emballag beskadiges. I tilfælde af skade er produktet desværre ikke længere salgbart.

  4. Efter godkendelse af din returforespørgsel modtager du en e-mail med instruktioner.

  5. Aflever din pakke på et Postnord indleveringssted.

  6. Når vi har modtaget returforsendelsen, får du en bekræftelses-mail

  • Du skal anmode om returnering af produktet inden for 30 dage efter modtagelsen

  • Efter anmodning om returnering skal du sende produktet tilbage til os inden for 14 dage

  • Produktet skal returneres komplet og i original stand

  • Produkter, der er fremstillet specielt efter din anmodning, kan ikke returneres. Det gælder f.eks. tilpassede glasplader

  • Efter modtagelse vurderer vi returforsendelsen.

  • Efter en positiv vurdering refunderer vi automatisk beløbet til den konto, du betalte fra inden for 10 arbejdsdage.

Er du ikke tilfreds med din ordre eller har du bestilt en forkert del?

Vi refunderer ikke altid forsendelsesomkostningerne. Forsendelsesomkostningerne vil blive fratrukket som returneringsomkostninger fra det beløb, som vi refunderer. Disse omkostninger er lig med forsendelsesomkostningerne (58 kr.).

Hvis du ønsker at returnere en del af din ordre eller hele ordren, refunderer vi ikke forsendelsesomkostningerne.

  • Ved returnering af en del af ordren: Returneringsomkostningerne vil blive trukket fra de returnerede varer. Du vil modtage en delvis tilbagebetaling af varerne.

  • Ved returnering af hele ordren: De tidligere betalte forsendelsesomkostninger vil blive trukket fra det beløb, der skal refunderes som returneringsomkostninger. Du vil herefter kun modtage beløbet for de returnerede varer.


  • Hvis du ikke bruger vores returlabel, kan portoomkostningerne hurtigt stige til 130 kr.? I dette tilfælde vil vi naturligvis ikke debitere dig for returneringsomkostninger.

    Vær opmærksom!
    Dette gælder kun, hvis du har returneret hele din ordre. Når du kun returnerer en del af din ordre for egen regning, refunderer vi ikke tidligere betalte forsendelsesomkostninger. Vi refunderer ikke de til enhver tid opståede ekstra omkostninger.

    Har vi begået en fejl? Så løser vi det gerne for dig!
    Du kan returnere den defekte del gratis. Vi vil sikre, at du modtager den korrekte del, eller, hvis det ønskes, udsteder vi en tilbagebetaling af købsbeløbet.

    Hvis din pakke er bragt til et afhentningssted, og pakken ikke blev afhentet, behandler vi dette som en returforsendelse. Vi trækker herefter forsendelsesomkostningerne fra det beløb, der skal refunderes.

    For en problemfri afvikling skal du registrere returneringen via knappen herunder. Du modtager en e-mail med returneringsinstruktionerne inden for 2 arbejdsdage.