Anmeldelser
Hos Fiyo lægger vi stor vægt på ærlige, gennemsigtige og pålidelige kundeanmeldelser. Derfor behandler vi anmeldelser med omhu og følger klare retningslinjer, som er i overensstemmelse med dansk lovgivning og vejledninger fra Forbrugerombudsmanden.
Hvordan indsamler vi anmeldelser på vores hjemmeside?
- Vi beder aktivt vores kunder om at skrive en anmeldelse efter et køb hos os.
- Det er ikke nødvendigt at oprette en konto på vores hjemmeside for at skrive en anmeldelse.
- Vi sikrer, at kun reelle kunder bliver inviteret til at skrive en anmeldelse.
- Ingen bliver betalt eller på anden måde belønnet for at skrive en anmeldelse.
Hvornår bliver en anmeldelse offentliggjort på vores hjemmeside?
En anmeldelse offentliggøres, hvis den opfylder følgende kriterier:
- Indholdet er relevant, sagligt og handler om det købte produkt eller den leverede tjeneste.
- Anmeldelsen indeholder ikke stødende eller krænkende sprogbrug.
- Anmeldelsen indeholder ikke spørgsmål.
- Anmeldelsen indeholder ingen personlige oplysninger, bortset fra for- og efternavn.
- Anmeldelsen er skrevet af en verificeret kunde.
Hvornår bliver en anmeldelse ikke offentliggjort?
- Den indeholder et spørgsmål (spørgsmål behandles via vores kundeservice).
- Den indeholder nedsættende, hadefuldt eller diskriminerende sprog.
- Den indeholder personfølsomme oplysninger såsom e-mailadresser, telefonnumre eller fysiske adresser.
- Afsenderen kan ikke verificeres som en ægte kunde.
- Den indeholder spam eller reklame for andre virksomheder eller hjemmesider.
- Anmeldelsen er skrevet af en person med interessekonflikt uden at dette er oplyst.
Gennemsigtighed og troværdighed
- Vi offentliggør ikke falske anmeldelser.
- Vi skjuler ikke negative anmeldelser, medmindre de overtræder vores retningslinjer.
- Vi redigerer ikke i anmeldelser.
- Hvis en anmeldelse er en del af et kommercielt samarbejde, gør vi tydeligt opmærksom på dette.
Moderation og kontrol
Moderationen udføres manuelt med fokus på sikkerhed, relevans og overholdelse af gældende lovgivning.
Hver anmeldelse vurderes ud fra ovenstående kriterier, før den offentliggøres.
Spørgsmål til vores anmeldelsespolitik?
Kontakt venligst vores kundeservice via e-mail.
Anmeldelser via eksterne platforme
Ud over anmeldelserne på vores egen hjemmeside benytter vi også uafhængige anmeldelsesplatforme som Trustpilot og Trusted Shops.
Disse platforme har deres egne retningslinjer og moderationsprocedurer. Vores mulighed for at påvirke, hvilke anmeldelser der offentliggøres eller fjernes, er meget begrænset. Herunder finder du en oversigt over, hvordan de fungerer:
- Alle kan i princippet skrive en anmeldelse – også uden købsbevis.
Nogle platforme giver dog mulighed for at anmelde mistænkelige eller uretmæssige anmeldelser. - Platformene har egne moderationsregler: anmeldelser kan fjernes eller markeres, hvis de overtræder retningslinjerne (f.eks. hadefuldt sprog, spam eller falske påstande).
- På platforme som Trustpilot kan virksomheder svare offentligt, men ikke selv fjerne anmeldelser.
- Trusted Shops tillader kun anmeldelser fra kunder, der har foretaget et bekræftet køb, hvilket øger troværdigheden. Du kan læse mere på deres side om anmeldelser.
Vi bestræber os også på eksterne platforme på at håndtere kundefeedback på en ærlig og gennemsigtig måde. Har du spørgsmål vedrørende en anmeldelse, er du altid velkommen til at kontakte os.